pondelok 19. septembra 2016

FOLK





Krásny deň!

Ako to tak býva, keď sa podarí jedná vec, vzápätí sa musí iná pokaziť. Ako som spomínala, mala som menšie problémy s nájdením si ubytovania podľa mojich predstáv. Chvalabohu tento problém je zažehnaný a daný post už píšem z bytíku v Olo. No a tu sa dostávam k problému. Môj notebook sa za záhadných okolností nechce pripojiť k tunajšiemu internetu, takže za to, že si momentálne zvesela pridávam fotky a píšem tento post vďačím ochote mojej veľmi milej spolubývajúcej A. (ešte raz ďakujem:)) 

Čo sa týka dnešného outfitu ladila som ho do trošku folkového štýlu.Blúzka, ktorú mám na sebe, zožala neuveriteľný úspech a to aj napriek tomu, že nestála viac ako 39 kč. Je to niečo ako ručne vyšívaná časť kroju. Ďalej som outfit doplnila o jednoduché modré jeans a hnedú tašku a botičky na viazanie z Manga.










// jeans Koton//bag, shoes Mango// blouse old//

Žiadne komentáre

Zverejnenie komentára

© the browzie
Maira Gall