utorok 14. júna 2016

SUMMER WISHLIST


Krásny večer.

Leto sa nezadržateľne blíži, no s tým aj nápady a inšpirácie k novým oufitom. Inšpiráci zvyčajne hľadám na instagrame, poprípade na rôznych módnych blogoch. Pripravila som štyri koláže,ktoré najviac vystihujú čo konkrétne na leto hľadám. 

  • Čo sa týka prvej koláže,modré šaty ste už mohli vidieť tu. Ďalšími kúskami, ktoré si chcem zadovážiť je konkrétne táto taška z Manga a podobné farebné sandále z Office shoes


  • Tieto jednoduché vysoké sandálky ste mohli vidieť už aj v predošlom wishliste, no stále som nenašla tie pravé. Veľmi dúfam, že čoskoro nejaké pekné a kvalitné objavím. Ďalším letným must-have sú ripped jeans, ktoré tentokrát hľadám v tmavšej verzii. No a biely top už čoskoro doručia v balíčku spolu s ďalšími objednanými kúskami.


  • Kedysi ma ani len ma nenapadlo, že budem tak veľmi túžiť po celých plavkách. Konkrétne tieto by ma potešili veľmi. Nejaké typy kde zohnať podobné? 

  • Čierny overal už hľadám nejaký ten čas, ale pred pár dňami som zhodou okolností našla podobný v Asose (tu) Bohužiaľ, momentálne je v mojom čísle vypredaný, takže mi neostáva nič iné len počkať. Náušnice z H&M boli láska na prvý pohľad.


Žiadne komentáre

Zverejnenie komentára

© the browzie
Maira Gall